středa 19. února 2014

Youtube girls

Už to byly nejoblíbenější blogy, které sleduje Danča. Já ale mnohem radši sleduju youtube blogerky. Je pravda, že většina z nich má i svůj blog, ale já se radši podívám na to video. Možná to souvisí s mojí leností, ale já si to nemyslím.
Jako Danča na začátku uvedla, že nesleduje zahraniční blogy, tak já zas nesleduju český youtube blogerky. Nevim proč. Prostě se mi víc líbí ty zahraniční.
U těch videí se člověk odreaguje a procvičí angličtinu, což je teda někdy problém, ale to sem teď nepatří. Nemůžete se řídit přesně podle návodů, o kterých většina těch beauty videí je. Je ale pravda, že občas maj nějakej dobrej nápad.

Aby bylo jasno, nemám nějakou nejoblíbenější, páč jsou jich tisíce. Myslim, že tyhle jsou z těch nejsledovanějších a nejoblíbenějších, samozřejmě může být někdo mnohem populárnější, ale já na ní ještě nepřišla :D


Asi nejúspěšnější a hodně populární je Michelle Phan. Díky Youtube má vlastní řadu kosmetiky, cestuje po celém světě a radí tisícům, možná milionům žen, jak používat make-up.
Za tu dobu, co sleduju její videa, se hodně vyšvihla. Můžu říct, že mi to občas překáží, dřív dávala všechno do videí, ale ty jsou teď takový jiný a mně se prostě víc líbily dřív. Navíc i ona se hodně změnila a na internetu kolují zvěsti o plastických operacích. To se mi nelíbí, když dělá videa o tom, jak se "zkrásnět" pomocí make-upu.



Další velice populární (zvlášť v loňském roce) se stala Bethany Mota. Ta holka vypadá strašně mladě, nevim, kolik let jí je, a to mi zezačátku dost vadilo. Pak jsem si ale zvykla na její ztřeštěnosti a na to jak máchá rukama a ny ty videa se dá koukat. Díky youtube má vlastní kolekci oblečení, prodávanou v NewYorku a zrovna teď je na svém autobusovém MotavaTour.



Asi nejzajímavěji mají zpracovaná videa holky z FabLife. Mají k tomu i udělanou hudbu a celkově se mi jejich videa fakt líbí. Sice mě zas tak neuchvacuje obsah, ale forma je perfektní.




Další koho zmíním je Missglamorazzi. Netušim kolik tý holce je, ale vypadá na třináct. Ovšem, z jejích videí jde vyvodit, že už bydlí sama, řídí, tak je asi starší.. Nevim, moc bych tomu nevěřila. Celkem mě ale motivuje ke cvičení její postava, je totiž jako proutek. Co proutek, prouteček!


Ještě sleduju AndreasChoice, ta holka je fakt hezká, nemůžu si pomoct. Nakonec zmínim CheckInTheMirror, která nemá videa takový kvality, ale má dobrý tipy, díky ní mám kokosový olej a nedávno měla dítě a celkem pěkně o tom vypráví.


Z českých znám jenom PetraLovelyHair a GetTheLouk, ale sleduju je jen vyjímečně. Tak a to je asi všechno. Uvidím, jak dlouho mi tahle sestava vydrží a jestli mě nezačne některá nudit. 
Teď můžete přijít vy se svými tipy! Ráda se kouknu na nová videa. Dík :)
-Adéla

Žádné komentáře:

Okomentovat