čtvrtek 31. července 2014

New In July

Po téměř 14 dnech nový příspěvek, no ne, čumim! Jak jsem v minulým NewIn postu slibovala, koncem měsíce uděláme článek o tom, co jsme si koupily. V tom minulém postu jsem si stěžovala, že nebylo moc přírůstků do botníku, ale teď jsem to celkem zdatně dohnala. Tak jdem na to :)



Začnu oblečením, toho totiž moc nepřibylo. Do práce jsem nutně potřebovala druhé černé jednoduché džíny s kapsama. Tyhle jsem našla v Tally Weijl za 199,-. Jsou ve velikosti 42, takže se opět dostavil pocit, že jsem přišla zkusit štěstí jinam než do ložního prádla.
Lehké mint tílko a koženková bunda jsou z Pimkie. Oboje ze slev a hlavně z bundy mám fakt děsnou radost. Nejdu s davem, takže to není křivák. Ne že bych ho nechtěla, ale nějak mojí postavě nesedí. A zvlášť v černé barvě.


Tyhle krásky jsem sehnala v Renu za 249,-. Zatím jsou schovaný pod postelí, aby je neviděla máma a nevykopla mě s nima na ulici. Moje malá úchylka už u ní vyvolává myšlenky vydědění :D



Sandálky a balerínky jsou z Office shoes. Balerínky stály krásných 149,-, takže rozhodnutí o koupi trvalo cca 0,9 vteřiny. Kámoš si ze mě dělá prdel, že až v nich vyšlápnu nějakej bobek na ulici, tak to bude asi pěkná chuťárna.


Konečně jsem také propadla slip-onům. Tyhle jsou ze stránky botovo.cz. Už uvažuji o černých.


No a protože letíme s Adél příští týden do Bulharska, žabky se budou hodit. Ty s copánky jsou z H&M asi za 70,- a růžové z Rena asi za 69,-. Takže supr kauf, přátelé!


...a účinkům Aussie jsem propadla taky!

- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat