středa 3. září 2014

Kabelkový veletrh

Kdo je z Českých Budějovic nebo okolí, určitě ví, o čem bude řeč. Dneska od devíti do devíti probíhá v Art IGY kabelkový veletrh. Najdete tam nošené kabelky za 20, 50 nebo 100 korun. Akci pořádá Regionální deník Jižních Čech a peníze z koupených kabelek poputují na charitu.

Já tam naběhla už před desátou a byla velká chyba mít v peněžence jen dvoustovku. Mít víc, dopadnu jak ta paní, které manžel neustále opakoval, že by se měla krotit, aby zbylo i na ostatní. Byla to nehorázná hrabárna, hlava na hlavě, ale daly se tam najít i celkem pěkné kousky. Koukněte, co jsem našla já a napište mi, která se vám líbí nebo nelíbí :)




Tahle bordová kabelka je moje favoritka. ALE! Za boha se do ní nemůžu dostat! Vyfotila jsem detail zapínání, takže pokud byste někdo věděl, jak se do ní dostanu, napište mi to, prosím! :)
cena: 20,-


cena béžové kabelky: 100,-
cena hnědé kabelky: 20,-


Uvnitř bylo dokonce malé zrcátko! To se hodí vždycky ne? :)
cena: 20,-

Žádné komentáře:

Okomentovat