čtvrtek 9. října 2014

So many shoes, only two feet

Trochu jsem zmeškala konec září, takže vám NewIn vynahradím teď a to opravdu velkou náloží nových věcí! Protože jsem toho nakoupila opravdu dost, rozdělím to do dvou článků. V dnešním vám ukážu moje nový přírůstky do botníku. Když to vidím, už se nedivím, kam se ta výplata poděla.





Nejpohodlnější slip-ony ever! Pimkie, 499,-


Tyhle botky už sháním od loňska a nakonec jsem je našla na ZOOTu. Timeless


Dárek od přítele. Ví, jak mi udělat radost, koloušek :) Converse


Melky za skvělou cenu ze Slevomatu! Jsem ráda, že jsem sehnala nějaké dobře kombinovatelné, které jen tak na někom neuvidím. Mel, 699,- (cena po slevě!)


Strašně moc se mi líbila ta barvička a tvar. Našla jsem je ve slevách OfficeShoes. Lacoste


Za tu cenu je tam nemůžeš nechat! H&M, 150,-


A nakonec tyhle krásky z VotočVohoz. Kitten, 300,-

Řekněte mi, někdo, prosím, že koupit si tolik párů během 5 týdnů, je naprosto normální.

- Daniela

1 komentář:

  1. Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.

    OdpovědětVymazat