sobota 16. listopadu 2013

Pyžamová párty!


Jak jste možná z názvu pochopili, byli jsme na pyžamové párty. Naše čtveřice oblékla stylová pýža značky Jolava, což je firma, která už vlastně asi ani není. Jindru nemusím představovat, už jste měli možnost ho na blogu vidět - ten měl, přátelé, nejstylovější pýžo.
Párty se konala v jednom vesnickém (jak místní říkají) Píčpitu. Říkám vesnickém, a to znamená, že jsou tu velmi příznivé ceny, které vás celkem brzy dostanou do nálady, že asi po dvou hodinách tančíte na stole, jako naše kamarádka, která nás na akci pozvala. Můžete si povšimnout na fotografii. Minulý rok na RETRO party se této úlohy zhostil její bro, jehož váhu a příliš aktivní tanec stůl nevydržel.
Trochu nás zamrzelo, že v místním repertoáru chyběly novější hity. Vážně jsme měli chuť si zatrsat třeba na Fergie nebo na Macklemora (jsem teď na něj zvyklá z domova, od bratra z pokoje to vyřvává v jednom kuse, prokládáno Johnnym Machetou). Ale hity jako Sokolíci a Já mám motorku samozdřejmě neurazí! Klip si pustte, zaručeně pobaví.





"Já má doma motorku! Já mám super mašinu! Honím ji po dvorku! Brázdím dědinu!"

Žádné komentáře:

Okomentovat