středa 20. listopadu 2013

Modrá světla za zadkem!

V sobotu nastala dlouho očekávaná akce, a to koncert Zakázanýho ovoce! Kdo nás nějakej ten pátek čte, tak asi už ví, že je fakt uplně nejvíc brutálně miluju! 

Začli jsme pěkně v mekáči - hrany, číz a zmrzka, dál to pokračovalo hledáním parkovacího místa, což byl krapet problém. 
Předkapela Exots mě nějak nezaujala. Následovala kapela Zoči Voči, od které znám jednu písničku, takže ani to mě pořádně nenadchlo a potom byli konečně na řadě moje zlatíčka.
Vlastně mě celkem zklamali. Ze začátku jsem jen koukala, co to z Pišta leze za zvuky. Pak se nějak rozezpíval a bylo to lepší, ale stejně to byl nejhorší jejich koncert, na kterém jsem byla.
Ale povim vám, ten jejich fotograf, ten by stál za hřích!


Po tom co jsem všechny rozvezla do jejich ctěných domovů, jsem se stavila u Jindry na kafe. A co se mi po cestě domů nestane! 200 metrů před barákem si ve zpětným všimnu modrých světel policejního auta. No to mě poser. Tak teda zastavim, stáhnu okýnko a čekám. V hlavě mi prolítlo asi milion možností, proč mě zastavili (přejela jsem přejetou lišku, celou cestu jsem jela 130, přes město možná 60, pár "vymrdancům" jsem nechala dálkový, aby toho viděli, tolik co já...). 
Policistka, no tak na výstřih to asi neuhraju. Doklady jsem hledala asi tejden, kdyby chtěla vidět lékárničku, zřejmě tam ještě stojím. Při dechový zkoušce jsem měla docela nahnáno, že jsem v tom baru vdechla nějaký ten alkohol, jestli je to vůbec možný, ale všechno dopadlo oukej!
- Daniela
Kdybyste si chtěli dát tu práci, v tom videoklipu jsem. Ale sama mám problém se najít :D

Žádné komentáře:

Okomentovat