středa 6. listopadu 2013

New In z druhé ruky

Znáte to, když vás kamarádka vytáhne do sekáče a s plnou taškou odcházíte vy, nikoli ona? Tak to je většinou náš případ. A ještě častěji se stává, že všechny ty hadříky mi najde ona. 
Takže díky Adéle mám plyšákovou sukni (Atmosphere) se skvělým šnůrovadlem. Asi netušíte, o co jde... Moje úchylka od dětství na cedulky u oblečení, okraje ubrusů, povlečení, prostěradla a cokoli, co je ze šňůrovacího materiálu. Jestli stále nechápete, nevadí.
Druhým úlovkem je bunda. Poněkud kratší, takže mi táhne na záda. Kdo vymyslel, že pro krásu se musí trpět? Už jste viděli v outfitu :)
A jako poslední hadřík jsem si domů přitáhla plyšákový šaty z Topshopu. Takhle vypadají nic moc, ale jsou krásný. Škoda jen, že hlaďoučký jsou pouze zezdola nahoru, obráceně efekt nefunguje. Mají holá záda, takže to vyžaduje koupi další podprsenky. Jsem zvědavá, jak na moje prsa seženu tu nalepovací podprsenku. Určitě uvidíte v nějakém plesovém outfitu.

Žádné komentáře:

Okomentovat