čtvrtek 19. prosince 2013

Zážitky z dalšího maturitního plesu

V sobotu jsem se, tentokrát bez Adély, zúčastnila dalšího maturitního plesu. Nejvíce nás pobavilo asi focení s maturantem, který moc inteligence bohužel nepobral, ale na vtipnosti mu to neubírá. Kdo by to byl řekl, že student gymnázia si na svůj maturitní ples přivede plyšového maňáska draka Karadaka. Měl chuť na moje vlasy, ale statečně jsem je bránila a nakonec dal Karadak za vděk páníčkovou šerpou. Náladu pak trochu zbrzdila ztráta dusud nezvěstného mobilu. Taky se vám vždycky stane to, co nejmíň čekáte? Tak tokovýhle závěr víkendu bych si nedovedla představit ani ve snu. To že jsem šla spát asi v deset ráno na 3 hodiny, dospávám ještě teď.
Na celém plesu se mi nejvíce líbilo půlnočko. Lepší jsem vážně neviděla!
Z módního hlediska se mi nelíbily ani jedny šaty! a vůbec jsem nepochopila, proč se maturantky hned po šerpování převlékly do normálních šatů?!


- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat