pondělí 16. prosince 2013

Zážitky z maturitního plesu

První maturák týhle sezóny se povedl fakt na jedničku. Teď se ke mně sice dostávají informace, že jsem snad někomu ukazovala kalhotky (které později viděl celý sál, když mě náš maturant vyhodil do vzduchu a celý šaty vyhrnul) a snad i mluvila velmi vulgárně před mladistvími! Naštěstí si to ani moc nevybavuji, takže se hned stydím o něco míň. 
Opravdu mě baví moji drazí kamarádi. Ty naše úžasně propletené vztahy a ten pocit, že zrovna nejste vůbec na kaši a všichni svůj výsměch směřují jiným směrem... K nezaplacení! Pravděpodobně takovéto situace nastávají ve všech dobrých partách :)
Po fashion stránce se nám s Adélou líbily asi jedny šaty. Nevím proč, ale maturitní šaty jsou všechny tuctový a na jedno brdo!
- Daniela


Musim říct, že tenhle maturák se fakt vyved. Všichni se jaksepatří opili, zatrsali, zasmáli a všichni si to užili. I my dvě. Že sem Danči kalhotky viděla asi 6x možná zmiňovat nemusím, ale když si vzpomenu, jak se marně snažila stáhnout dolů ty šaty, když jí Jindra, v zápalu tance, vzal a házel s ní až někam ke stropu... Konec, směju se ještě teď. Pokud tě Dančo trápí tvoje mluva, buď v klidu, myslim, že tam nikdo z nás nemluvil nijak slušně ;)
Je pravda, že šaty se mi líbily dvoje, ale nejvíc ze všeho se mi líbilo Jindrovo kvádro! Možná je to tim, že jsme ho vybírali společně...
-Adéla



Zde náš maturant v zápalu tance.

Žádné komentáře:

Okomentovat