pátek 31. ledna 2014

Oblíbené blogy

Jak jste asi pochopili, tenle článek bude o mých oblíbených blogerkách. Pro začátek bych řekla, že zahraniční blogy moc nesleduju. Důvody? Za prvé - lenost a já jsme dobrá dvojka, takže si to radši přečtu česky. Sleduju sice třeba Kenzu nebo KRISTINE (který by teda fakt slušelo 10 kilo navíc, ale ty její vlasy...! Ach), ale to spíš koukám jen na fotky.  Za druhé - mě nebaví sledovat, jak někdo má prostředky k tomu mít naprosto skvělej život, nejednu kabelku Givenchy, Louboutinky a další věci, na který já nikdy mít nebudu. Na instagramu sleduju spoustu blogerek, protože každou chvíli přidávaj fotky jídla, který se právě chystaj pozřít. To se mi líbí.
Mám ráda něčím originální blogy a žádný dlouhý články, protože to je nuda. Nesleduju žádný Beauty blogy, jsem ráda, že se umím jakštakš namalovat a tím tohle téma pro mě hasne. Jako je důležitý o sebe pečovat, ale kdybych si měla koupit každej druhej krém, protože je uplně nejvíc super, asi skončím za chvíli u Blanice pod mostem. Nesleduju ani blogy o jídle, protože jsem absolutní antitalent na vaření. Udělám si čaj, párek, tousta a pizzu z Tesca a to je konec mojí kuchařský kariéry.


Za úplně nejvíc nejlepší blogerku považuju vanilopku. Blogerka asi není úplně přesný označení, ale tenhle blog je pro mě TOP! Jedinej, kde čtu všechny články, ať jsou jak chcou dlouhý. Ty její prasárničky se dají číst v jakémkoli možství. Jestli máte rádi sex, tak tohle určitě doporučuju. Pokud znáte nějaký tomuhle podobný blog, určitě mě to zajímá ;)

Poslední dobou jsem si hodně oblíbila fresshion. Tahle slovenská blogerka má sice celou zimu jeden kabát, ale něco se mi na ní hrozně líbí. Má pěkné fotky, hezký styl a jejím nejoblíbenějším kouskem jsou šaty. Líbí se mi i vzhled stránek, v jednoduchosti je krása. A hlavně ta slovenština! ♥¨


Nedávno jsem narazila na Boulevard de Prague. Má tam super DIY nápady. Spoustu oblečení si sama ušila a to mi přijde hrozně dobrý. Díky ní uvažuju, že se naučím šít!


Pro ty, které se nebojí být ženami je další blog, který patří k mým oblíbeným. Hedvika píše docela zajímavé a užitečné rady do života. Díky ní jsem si koupila kokosový olej a pomocí něj dociluju delších vlasů, zatím to teda nemá žádný výsledek, ale uvidíme :) 


The Blondieverse je jeden z prvních blogů, které jsem začla sledovat a postupně mě tedy omrzuje. Začíná se mi zdát příliš komerční. Někdy se stane, že nic z toho co má na sobě si nekoupila sama. Teď mě taky trochu štve, že v každém druhém článku je její přítel. Má ho ráda, já jí to neberu, ale sleduju její blog, ne jejího přítele. Kdyby se mi líbil, byla by to věc jiná! :D Pořád mám ale její blog celkem ráda, hlavně kvůli krátkým článkům a vtipnosti.

World needs blondes je poslední dobou také můj oblíbený blog, ale většinou čtu články jen od Kristýnky. Je mi mnohem sympatčtější a je hrozně krásná, líbí se mi její styl. (Teprve nedávno jsem zjistila, která se jak jmenuje :D)

Jaké jsou vaše oblíbené, dejte mi tip! ;)
- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat