čtvrtek 8. května 2014

Letní krize - plavky

Vážně? Jo, vážně! Člověk už někdy od února dře na tom, aby byl v létě koukatelnej. To je pořád cvičit, jíst zdravě, cvičit, posilovat (pak se přežrat tunou čokolády a mít výčitky) a zase cvičit. Jenže k čemu to je, když pak člověk nesežene plavky? Jo, nudapláž by sice řešila tenhle problém, ale na to zrovna nejsem.. Takže k věci...

Jak člověk nemá mít pesimistickej náhled na věc, když všude na netu nachází fotky, jak si někdo koupil ty super plavky od značky triangl. Jenže sorry, já mám prsa! A oblíct si plavky tohohle typu, tak nevylezu ani z pokoje, natož z baráku. Jo, jsou sice krásný (a mít zbytečnou tisícovku, nebo kolik za to chtěj), tak bych i uvažovala o koupi. Jenže můj hrudník se od mých deseti let zvětšil. Celkem dost. A ač se to prodejcům může zdát neuvěřitelný, né každá holka má lentilky pod kobercem.




Jasně, že jim tu postavu závidim! A mohla bych se ucvičit, ale stejně takovou postavu mít nebudu. A i kdyby, tak to stále nevyřeší tenhle problém. Takže vás žádám o vaše zkušenosti, kde kupujete plavky? Ještě lepší, kde kupujete plavky a nenecháte tam za ně sumu, že z toho máte ještě týden noční můry? Budu vám vděčná, páč já už jsem v koncích...
-Adéla

Žádné komentáře:

Okomentovat