úterý 20. května 2014

New In

New In už tu dlouho nebylo a asi to bude i tím, že jsem si dlouho nic nekoupila. Včera jsem to dohnala, a tak mezi učením na rychlovku něco napíšu.
Pošta mi ztratila balíček a světe div se, opravdu mi těch 500 korun vrátili! Z nějakýho důvodu mi je nemohli vrátit na poště, odkud jsem balíček odeslala, takže jsem musela do Budějc. Fronta jako blázen, samozřejmě.
Cestou na bus jsem zašla do H&M s tím, že se jen podívám, abych zabila čas. No a ve slevách jsem objevila snad milion sukní, který by se mi hrozně hodily k maturitě - jen za 150,-! Do kabinky odcházela asi s 5 sukněma, dvěma šaty a jedním tílkem. Tílko bylo z té nové kolekce, která už touhle dobou nová není. Na fotce jsem z něj šla do kolen, ale ve skutečnosti to byl prostě kus hadru s volánem. Jedny šaty, jak můžete vidět jsem si vzala a druhé mi byly velké :( Sukně jsem si koupila 3. Mohla bych maturovat ještě v září a pro jistotu i v zimě, abych je využila. V Pimkie jsem pak našla ještě vysněné bílé sako, které si konečně můžu škrtnout z pomyslného wishlistu.





- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat