pondělí 2. září 2013

Back to school

Nenacházím slov, abych vám vylíčila, jak hrozně jsem se těšila na vstávání v 05:45 a na ten školní vopruz. Možná, kdyby se mohlo vstávat do školy dýl, chodila bych tam o malinko radši. Díky bohu, že 20.dubna uzavřou známky a čabas, přátelé. 2.května si dám písemný, 14 dní na to ústní a už mě tam neuvidí. 
Při pohledu na tu ranní frontu na autobusáku mi kápla slza. A to jsem výjimečně přišla včas! A domu? Jsme museli stát! No toto. To se mi dlouho nestalo. Všichni máme řidičák, ale proč jezdit autem, když můžeme jet busem?
- Daniela
Hmm, abych zaspala? Ne, to se mi nestává... A ouha, 1. den školy a co se nestane? Áno, zaspím. Naštěstí jsem mohla jet autem, takže jsem to nakonec vyhrála. Nemusela jsem vystát frontu a měla jsem odvoz až ke škole. Samozřejmě, i já jsem se moc a moc těšila, asi jako všichni, že... To, že sedím skoro u katedry je třešničkou na dortu, jó, kdo pozdě chodí...
-Adéla
A jak jste svůj 1. školní den prožili vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat