středa 4. září 2013

Chorvatsko - Já jím, ty jíš, my žerem

D: Jedna z věcí, kvůli který nalítáváte do jídelny, když jsou ty největší fronty. Zmrzlina! A byla skvělá. Hlavně si jí můžete nandat, kolik chcete ;D
A: Jedna z chvil, kdy si zase připadáte jak malý děcko. Když si jdete pro zmrzlinu po čtvrtý!

D: Salátek. Jak nebyl salát, celá večeře byla totálně zkažená. Bez salátku to nešlo. Ono je dost těžký si udělat nějakej zeleninovej salát, když jíte jen salát a ten zrovna není. Pak teda čekáte až se sní třeba cizrna a podobný věci a místo toho pak přinesou ten salát!

D: Jako vařili dobře, ale asi bych tam za chvíli umřela na bezknedlíkatost. Jako jíst k rajský brambory? Sorry, nedám si. Kombinovat jídla jim moc nejde, ale naštěstí hranolky jsou světoznámý.

A: Souhlas, vařili dobře, i když dát si polívku a pak ještě hlavní chod je pro mě nadlidský úkol, asi 2x se mi to povedlo. Sice nevypadala nijak vábně, ale byla dobrá. Mému mlsnému jazýčku můžete věřit.

D: Snad poprvé jsem jedla lososa. Moc dobrý masíko. Akorát ty kosti by se mohly vybírat samy. Marně jsem čekala k večeři krevety a chobotničky :(
A: Potvory z moře nějak nemusím, ale žraloka na roštu jsme ochutnaly obě!

A: K snídani žádnej extra výběr. Vejce na tvrdo si zase dlouho nedám. Možná napřesrok zase na dovolený...

D: Nejsem žádná kuchařka, takže nevím, jestli o říkám správně, ale tuším, že u nás je Podravka nějaký sypání do polívky. V Chorvatsku mají od Podravky úplně všechno, od čajů až po kečupy a podobně. Jinak snídaně mě silně zklamaly. Vždycky se na ně těším nejvíc. Prostě ty stoly jak se prohejbaj pod těma salámkama, šunčičkama, milion druhů marmelád, párečky, míchaný vajíčka.. A tady byly dva druhy salámu, 3 druhy marmelády a ještě všechno v těch mini baleních. Jogurt řídkej jak... No lžíci v něm nepostavíte ani za boha. Vajíčka každý den jen na tvrdo. Tolik vajec jsem snad v životě nesnědla, takže teď je budu buď snášet nebo mi naroste třetí vaječník. A zelenina k snídani? Neznaj.
A: Nebo ovoce k snídani, párky, toasty? Kde žijem, proboha...

Žádné komentáře:

Okomentovat