pátek 6. září 2013

Dá se přehlídnout autobus? Dá!

Možná to bude znít jako hodně velkej výmysl, ale fakt se to stalo. Mojí velkou snahu dorazit dneska ráno do školy narušila blondýna, která při předjíždění přehlídla na silnici náš autobus a vzala to kolem, no doslova "tělo" na "tělo". Zkrátka a dobře jsme trochu nabourali. Sedíme teda všichní v tom autobuse. Píšu to Adéle, ta zrovna seděla v buse, který jel asi 15 minut po nás a co si myslíte? Peťa, to jako ten řidič, kterej je můj kámoš, mě tam nechal a vůbec mi nezastavil! Za chvíli jel další autobus tím samým směrem a... Zase nezastavil! Za chvíli jel další autobus tím samým směrem... A ani on nezastavil. Co si proboha mysleli? Že tam před tím busem sbíráme houby nebo co? Tudíž jsme čekali dál na náhradní autobus.
Když se konečně dokodrcáme na nádraží a jdu si pro zpožděnku, dostanu zprcáno, že jsem jela přes město na černo! Člověk by byl řek, že by se to dalo omluvit, když to na zastávku a na nádro stojí stejně a ještě chcete tu zpožděnku, ale ono asi né a prý jsem měla jet MHD! 
Pěkné ráno, vskutku! Díkybohu, domů jsem jela autem.
- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat