středa 30. dubna 2014

Last Day of School!

Je to jako včera, co jsem jela do školy poprvé a dneska jsem tam jela naposled. Pro poslední zvonění jsme nevolili žádný společný téma, každý jsme si oblík, co jsme chtěl. Já zvolila kostým jeptišky. To aby to jako odráželo mý čistý a neposkvrněný já. 




Za co jste šli vy? :)

No a tak jsme tedy opustili ústav, jehož heslem je "V práci a vědění, jest naše spasení" a dneska se můžeme jít co? Pěkně zvesela někam zlískat pod májku. 
Já musela v kritický situaci změnit plány. Protože se vyskytl menší problém s mým společníkem na dnešní večer, měla jsem tedy v plánu válet se doma a možná se podívat na nějaký ten sloh nebo co to vlastně v pátek píšem. No ale to se (naštěstí) změnilo a zachránila to moje nejlepší parťačka a pozvala mě k nim.

- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat