pátek 25. dubna 2014

Odměna musí být!

Proti své vůli jsem byla přihlášena do soutěže SOČ. Někomu z vás to možná něco říká a komu ne, tak je to soutěž studentských prací. Když jsem postoupila do krajského kola, tak jsem se vzteky neodměnila ničím, ale v krajském kole jsem se umístila na 2. místě. A 2. místo prostě vyžaduje odměnu, takže jsem si pořídila hned dvoje nové boty (být 1. tak mám jen jedny :(...).


Poslední dobou se mi dost zalíbily lodičky bez platformy. Připadají mi takové dospělejší. Mají svou krásu a jsou mnohem elegantnější. No každopádně tyhle černé se mnou budou koncem května maturovat. Už jen díky nim se těším :)


Tyhle růžové se mi prostě děsně zalíbily. Jsou takové něžňoučké a žádné podobné můj botník ještě nevlastní. Což je divný, když nyní čítá téměř 60 párů... Ještě se ale rozmyšlím, jestli je nevrátím, protože přes to jak pohodlně vypadají, tak mi je pásek přes prsty volnější a tak nějak nepěkně mi z nich lezou prsty. No uvidíme... Co myslíte vy?


Oboje ze stránky www.botovo.cz

Na těchto stránkách mají vážně velký výběr a rychlost dodání je taky supr. Co mě ale štve je, že zboží zasílají PPL. Ti mají ve zvyku mi volat během vyučování a pokud nemáte někoho, kdo může místo vás sedět celý den doma a čekat, až se hoší z PPL ozvou, že jsou právě na cestě k vám, tak musíte čekat jako já, až budou nějaké prázdniny...
- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat