neděle 20. dubna 2014

The story of my black leather jacket

Znáte to? Přijdete do obchodu a uvidíte přesně to, co chcete. Ne? No, já taky ne.. Jenže v pátek se mi stalo něco trochu podobnýho. Vlastně něco uplně jinýho, ale v podobných smyslu.
Černou koženkovou bundu jsem si vysnila už před jakou dobou, ale pořád ne a ne narazit na tu pravou. Až do pátku! Mám z ní fakt radost! A vlastně se stalo to, že jsem kolem ní prošla asi 4x a až na popátý jsem jí vzala do ruky a světe div se, měli poslední kus a světe div se podruhý, v mojí velikosti! Fakt happy!
Jo, vítejte v pointou nabitym článku českýho internetu. 
Ten osudovej obchod je Camaieu (nikdy nevim, jak se to vyslovuje, ještě, že to píšu) a ano, byla trochu drahá, ale má věrná přítelkyně karta, šla naštěstí se mnou, a tak to pěkně zacálovala.

Camaieu (1599,-)

Taky nakupujete náhodně, nebo přesně víte, pro co jdete? 
-Adéla

Žádné komentáře:

Okomentovat