pondělí 30. června 2014

New In June

Moc toho sice není, ale ráda bych vám ukázala, co jsem si za červen koupila. Sama se divím, že jsou to jen dvoje boty, ale přece jen před prázdninami nejsem žádný boháč. Což se teď snad zlepší, protože mám brigádu, kam díkybohu nemusím chodit každý den, ani pracovní dobu nemám nějak jasně stanovenou, takže si i tak můžu užívat prázdnin.
Rozhodla jsem se, že letos si budu věechno fotit, takže bych snad mohla udělat i nějaký random, protože už teď mám spoustu historek, který stojí za zveřejnění, ale na samotný článek by to nebylo.



Tenhle měsíc jsem kvůli přijímačkám byla asi 5x v Praze, takže jsem ve slevách v F&F ukořistila kabelku za krásných 250,-. Moc se mi líbí ta kombinace černobílé a zelené. 
Bílé lodičky jsem sháněla děsně dlouho. Sehnala jsem je na stránkách botovo.cz. Tentokrát jsem chtěla podpatek, na kterém se bude opravdu dát chodit a po delší době tam takové opravdu měli!


Tyhle modrý krásky jsem našla uplně náhodou. Byly zlevněný z 999,- na 99,-, takže je brala i Adéla v červené. Našli jsme je internetových stránkách Baťa.


Dalším úlovkem z Prahy jsou koženkové kraťásky. Měli černé a bílé, ale já vždycky sáhnu spíš po bílé. Měla jsem je vyhlídlé už dýl, ale věřila jsem, že je stejně do měsíce zlevní. Zlevnili je :D 
Tílko bylo taky ve slevě, moc se mi líbí ten vzor a krajka ve výstřihu. Podle mě by se k nim hodily ty hnusný zdravotní pantofle, ale zatím se jim vyhýbám obloukem a na nohu bych si to nedala.


Myslím, že bychom mohli New In zavést koncem každého měsíce a možná se můžete těšit i na nějaký ten random článek s historkami.
- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat