čtvrtek 12. června 2014

Z posledních dní...

Jak možná víte, sklátila mě nemoc. Celý 4 roky jsem nebyla nemocná (muj omluvňák tvrdí opak, ale kdo by mu věřil…) a akorát na maturitu jsem chytla zápal plic. Bylo mi fakt celkem zle (máma hrozila kapačkama!), už jsem viděla světlo na konci tunelu  jak jdu kvůli tomu v září, ale naštěstí nejsem žádný máslo, takže jsem sebrala všechny síly a vyfuněla se až do druhýho patra našeho ústavu před maturitní komisi. Buď jsem byla fakt našprtaná nebo se slitovali nad mým zabacileným já, ale ukončila jsem čtvrťák mírně nad mé představy a jsem na sebe hrdá!

No během tý doby, co jsem se válela od rána do večera v posteli, smrkala, kašlala jak tuberák, mazala se psím sádlem a tak, jsem občas zkoukla nějaký film a přečetla nějakou knížku a to bych se s vámi mohla podělit. Z filmů, který jsem viděla, mě nejvíc zaujal film Adam. Je to o týpkovi, který má Aspergerův syndrom. Pokud jako já nevíte, o co jde, tak je to porucha podobná autismu. Ti lidé mají většinou problém se sociálním chováním, ale jinak jsou v pohodě. Brečela jsem skoro od začátku dokonce, i když ten film není nijak tragickej. Prostě Adam vás chytne za srdíčko a nepustí. Doporučuju.



Co jsem vzdala po 10 minutách byl Mechanický pomeranč. K tomu nemám slov, vůbec nechápu, co to mělo být, ale dělalo se mi z toho blbě, takže tak.

Z knížek, které jsem přečetla se mi nejvíc líbil Deník prostitutky – dvojí život paní Ester. Je to o Ester, která se vůbec nejmenuje Ester. Je učitelkou v mateřské školce a přivydělává si prostitucí. „Pracuje“ v jednom salónu, kde občas musí obsouložit i dost nechutný jedince, ale peníze jsou peníze. Někdy to má i lepší stránku – občas potká finančně velmi dobře zabezpečené muže, kteří jí platí dovolenou a zaplatí, co jí na očích vidí. V knížce jsou dvě dějové linie, v jedné se odehrává současnost a ve druhé minulost a její život než se dostala do salónu.

Konečně jsem dobrala antibiotika a alkoholu se po stálé uživatelce zřejmě stýskalo, takže se nějakým zázrakem stalo, že se pod mým stolem potkal rumíček, voděnka 42 (v Globusu za 109,- na akci! Neváhej a jdi pro ní! Pozn.: pouze 3 ks na osobu) a Absolutka! Táta jí někde sehnal a rozhodně se dostala do dobrých rukou… Totiž do mých J Dobrání antibiotik se muselo náležitě oslavit, takže jsem druhý den, celá slaboučká s mírnou kocovinkou jela do Prahy na přijímačky. Ani se neptejte, jak to dopadlo.


A zítra nás čeká konečně pořádná akce! S kým se uvidím na Votvíráku? J
- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat