neděle 15. června 2014

Votvírák 2014!

Aneb nejlépe utracených 210 korun!

DEN PRVNÍ



Lístky na Votvírák jsme měli koupený už od konce března a těšili jsme se jak malý děti. Na Votvíráku jsme byli poprvé, ale už teď bych si klidně koupila lístek na další ročník.
Fesťáky mě fakt baví, i když k večeru už začínám umírat na bolest nohou a ToiToiky vám za chvíli začnou lezt na nervy jak frontama, tak hlavně smradem. Prostě ToiToi. A k tomu spaní ve stanu!


První den jsme si jako správný Češi přivezli vlastní jídlo. Tuplovanej čech ale nejsem, protože si vždycky vozim tousťák, lučinu a vysočinu (jak se to rýmuje :D). Celkem mě překvapuje, že i v největších vedrech muj žaludek zpracovává  třeba dva tři dny otevřenou lučinu celkem obstojně.
Tentokrát jsem nějak opoměla nožík a podobný vybavení, ale musíte si umět poradit. Kreditky a různý kartičky poslouží celkem dobře.


V pátek jsem se nejvíc těšila na No Name. To je od loňskýho roku moje srdeční záležitost a opět nezklamali. Žeru je, hlavně Igorek je největší týpek!
Kvůli bratrovi jsem nesměla vynechat Johnyho Machettu. Bylo mi ho celkem líto. Jemu podobní "umělci" mají fanoušky trochu v jiný věkový kategorii, než kdo jezdí na fesťáky, ale přesto se s hejtama vypořádal celkem slušně. Byl pěkně oblečenej. A je to fešák!
Můj největší úspěch sklidili Škwoři. Bylo to skvělý a přidávám si je na svuj pomyslný seznam oblíbených kapel.
Co mě uplně nejvíc překvapilo, byli Dymytry. Jindra mi dopředu řek, že maj masky, takže jsem měla celkem smíšený pocity, že s nim budu muset celej koncert nějak přežít vedle nadšenýho fanouška s gládama, kterej si všechny síly střdál právě na Dymytry. Připravila jsem se teda na blití do mikrofonu... Ale nic takovýho se nekonalo! Doma si to asi nepustím, ale neříkám, že to bylo špatný.

Moje oblíbená od Škworů. Jak jí slyšim, tak jsem schopná si jízpívat celej den :D

DEN DRUHÝ


Kromě kapel mám fesťáky ráda taky kvůli jídlu. Všude jídlo, všude! A jelikož miluju gyros a nudle od větví, tak jsem tam jak v ráji. A k tomu kofolu nebo malinvku! :)


Vedle ToiToiek mi na nervy lezlo i počasí, který se střídalo slunečno/zataženo/slunečno/zataženo v asi 5minutových intervalech! Vedro bylo jen celou cestu na Votvírák a pěkně jsem si to vynahradila. Nos mám jak rajče a celý obličej chytil růžový odstín.


Sobotním favoritem pro nás byl jasně Divokej Bill a Harlej. Rozhodně nezklamali. Mám ráda, když znám každou písničku, i když Divokej Bill hrál spoustu nových, a to v malíčku zrovna nemám.

Závěrem moje oblíbená od Harlej

Byli jste na Votvíráku? Jaká kapela se vám nejvíc líbila? :)
- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat