neděle 11. srpna 2013

Aneb jak jsme pozvedly zadek a vyrazily za kulturou

D: V tom "příznivém" počasí, jaké v pátek bylo, se dají dělat pouze dvě věci - koukat na filmy nebo sedět u baru. Na film jsem koukala odpoledne, takže večer přišla ta lepší část. Bohužel nezačalo to úplně slibně. Hodnou chvíli jsme vyčkávali na objednávku a ještě stála za prd. 
A: Určitě to znáte, za okny prší, nikomu se do ničeho nechce, jenže pak příde kousavá nuda a to se prostě člověk musí zvednout a jít!

D: Můj první medový Jack. Poslední zdaleka není.

D: Jackové jsou fotogeničtí, jak můžete vidět. A skleničky podporují kleptomanii... Takže jednu mám doma.  
D: Z tohohle baru jsme odešli na pizzu. Naší oblíbenou. Nikdo jí moc rád nemá, my jí milujem. Když jsme se nadlábli, šlo se domů. Teda někteří šli domů. Na mě mají bary velký vliv, takže já se vrátila spolu s kámošem a mým expřítelem (ne není milý, protože mě na nic nepozval a ještě mi užíral pizza chleba!) do baru. Přišel další panák Jacka, Kokito, Bacardi se spritem... A pak se šlo asi domů.
A: Ano, milujeme pizzu, kde je spousta cibule, česneku, smetany a šunky a nikdy, vážně už asi nikdy si nedáme jinou. Je prostě naše! A jenom někdo je nenažranej a po pizze si dá ještě pizza chleba! Schválně, jestli víte o kom mluvím? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat