neděle 25. srpna 2013

Návrat ztracených "blogerek"

Tak jsem zdlábla masoknedlozelo od babičky a můžu vám sem hodit první fotku z Chorvatska. Řeknu vám, že tomuhle pořádnýmu českýmu jídlu se žádný jiný nevyrovná. 
Jinak teda počasí tady doma stojí za vyližprdel. Je tu skoro o 20° míň, ale určitě znáte ten pocit, když otevřete ledničku!, lehnete si do svojí postele!, sednete si na svůj záchod! To jsou pocity k nezaplacení, takže jsem ráda, že jsem doma! Teď mě čeká připravit přes 20 článků, které jsme připravily v Chorvatsku a udělat si internetové bankovnictví. Nevím, jestli udělám radost dřív sobě nebo vám, ale jelikož můj účet stejně penězi nepřetéká, pustím se do úpravy fotek. Ohledně těch článků - jsou tam outfity i nějaké články a do toho občas vložíme i něco aktuálního. V tomto týdnu můžete očekávat článek o našem výletu do Prahy za Marylin :)


- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat