neděle 4. srpna 2013

České hrady 2013 - the first day!

Už po druhé jsem se zúčastnila festivalu České hrady. Opět v Rožmberku nad Vltavou. Letos jsme jeli na oba dny a bylo to fajn. V pátek nebylo tolik lidí, takže jsme oběhli všechny stánky, ve kterých bylo možné získat něco zadarmo. Vezu si 2 fotky a 2 placky z krušovickýho stánku, plechovku s nápisem, jaký chcete apod... 
Výhodou i nevýhodou je, že tu potkáte hafo známých lidí. Mezi nimi jsou bohužel i lidé, které byste radši neviděli, a tak je pozdravíte, aby se neřeklo a jdete radši rychle dál. Ehm, znáte ten pocit, když vám někdo řekne, jo to jsem četla u vás na blogu?
Zajímavá byla naše cesta z nádraží do města. Je to asi 5 km, svozový autobus nejezdil a normální nám ujel před nosem. Šli jsme tedy pěšky. Bylo dost vedro, tak jsem se zastavila, pěkně jsem se postavila, chvíli nadávala, že v tom autě sedí jeden člověk a nemůže nás vzít a najednou zastavilo auto! Jupíí jej, hrnuli jsme se k autu, otevřem dveře a tam paní s dvěma dětmi. A kam si jako máme sednout? Tak jsme se teda naskládali do kufru a všude, kde bylo místo, a jelo se... 

Mamka říkala: "Hlavně dodržuj pitný režim! A až se tam opilá někam skácíš, tak ať tě Jindra odtáhne aspoň do stínu!" Tak jsem tedy dodržovala pitný režim. Btw. Nesnáším pivo. Tohle je jediný, co piju, protože to nesmrdí po pivu. 

 Jo, jela jsem na fesťák s kufrem. Když se balím na týden, tak nebývá tak těžký, jako byl teď. Těch 5 flašek je vskutku znát a výhodou je, že když jedete domu, těžký to už není.

Ty pytle jsou docela dobrá věc.

Jack má nejhezčí barmany. Na fotce není barman, ale můj kámoš. Jack mi nechutná, ale má dobrý hadry :D

Fotka bez úprav. Líbí se mi.

Macháček si zapálí brko na jevišti, olíže někomu kabelku a je šou jako blázen. Je to frajer, neříkám, že néé.

A takhle končil první den. Když vás bolí nohy, musíte najít místo, kam si sednout. Když ho najdete, musíte si dát něco k pití. 
Po chvíli nás zmerčili pánové z krušovickýho stánku, naslibovali, jak nás protáhnou do VIP a bla bla bla a pak nás nechtěli pustit do stanu. 
Btw. Nevíte, co je to džambala a džafír?

Hledala jsem video písničky Včera mi konečně dala policajtka z naší ulice od MIG 21 , ale nikde není to, co chci, tak si představte, že to tu je, protože mně se to líbí. Ale tak aby vám to nebylo líto, tak sem dám video od A Banquet, o kterých jsem do pátku nikdy neslyšela a docela se mi líbili :) Pořád nevím, jak se to vyslovuje, tak kdybyste někdo věděl, tak mi to sem napište ;) Na živo je ta písnička mnohem hezčí :)

- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat