pondělí 5. srpna 2013

Co Vojta, my taky aneb the second day

Miluju stanování fakt. Ještě ty tři noci na vodě a už nechci stan ani vidět, zas příští léto. Musím taky upozornit na to, že jsem neměla největší zavazadlo! Určitě pamatujete mého velice milého expřítele. Měl krosnu jako kráva. Nechápu, co v ní měl, protože na sobě měl pořád to samý. Nicméně ho musím pochválit, protože měl tyhle tři dny trochu víc inteligence než normálně a tak jsem do něj ani nemohla rýt tak, jak bych ráda.

Všechno musí začít pořádnou snídaní. Vstup na hrad máme zadarmo, takže vylezem ten krpál k hradu, tam zjistíme, že tak velkou frontu kvůli vstupu zadarmo stát nebudem, a tak si jen trochu přibiju mobil a jdeme zas dolu. Inteligentně jsem si totiž zapomněla nabít mobil, takže jsem odjela s 36%.

Normálně moc nesleduju, jaký jméno si kupuju, vlastně si colu vůbec nekupuju, ale měla jsem fakt žízeň a Daniela byla úplně na kraji. 

Hlava na hlavě, noha vedle nohy. Vidíte ty iksáče?

Vojta - můj hřeb večera. Fanynky řvaly a pištěly už půl hodiny před vystoupením. Přede mnou stála postarší paní, celou dobu co ladili (ladil to někdo jiný než Nightwork) měla zaplé video, aby jí něco neuniklo. Když konečně začli, bylo trochu vidět, jak nás mají úplně u paty. Vojta zařve Rožumberk, všichni zařvou Rožumberk. Vojta zařve hééééjo, všichni zařvou hééééjo. Vojta zařve Umcaca Umc, všichni zařvou Umcaca Umc. Kdyby si tam Vojta prdnul, prdne si celý to obrovský kvantum lídí, co na ně přišlo, a vypálí celý Rožmberk. Musím říct, že Vojta trochu přibral, mohl by se oholit a i přistříhnout vlas. Ale to nemění nic na tom, že ho miluju. A ať si tam klidně vyřvává, že je gay a dámička a homokláda, teploměr a ať má doma klidně dítě s manželkou, já ho prostě žeru.
Kdo má radši Kubu, taky byl dobrej ;) trochu, jak bych to řekla, střídmější!

A moje oblíbená písnička z alba Čauki mňauki!

- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat