sobota 31. srpna 2013

Chorvatsko - Já čtu, ty čteš, my čteme

Když jedu k moři, většinou si beru tak 3 knížky. Jednu pujčim bratrovi, protože ten si knížky zásadně nebere a pak žebrá, ať mu nějakou pujčim, druhou pujčim mámě, protože ta si bere zásadně jednu tenkou, kterou přečte za dva dny a když jí dojde háčkování žebrá taky. Třetí je pro mě. Vždycky si beru něco z povinné četby, trochu tlustšího, co bych doma četla tak půl roku. Letos jsem si vzala Sophiinu volbu od Styrona. Má přes 700 stránek a měla jsem to akorát na celý týden. Navíc když si vleže nasměrujete knížku přímo na sluníčko, nesvítí vám do obličeje ;D
- Daniela


Já si letos vezla taky 3 knížky, všechny pro mě a všechny jsem udolala, i když s Jane Eyre to bylo trochu na štíru. Zkaženou holku, kterou mi půjčila Danča, jsem měla přečtenou poměrně rychle, jedno dopoledne "sežrala" Ani jinde, ani později, u který mě děsně štvalo, že ty dvá, o kterých to je se nikdy nepotkají, ale co, takovej je život. Pak nastoupila Jane, tedy povinná četba a tudíž  i ta, do které se mi chtělo nejmíň. Ale zvládla jsem to a mám takový pocit, že znova zkouknu i ten film.
- Adéla

A co jste četli/čtete na pláži vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat