středa 28. srpna 2013

Za Marilyn do Prahy!

Sehnat někoho, kdo se mnou pojede na výstavu Marilyn a navíc jsem schopná s tím člověkem vydržet celý den, byl docela boj. Celodenní. Všichni se proti mně spikli a nikdo na mě neměl čas. Uznávám, že den předem kvůli mně nikdo měnit plány nebude, ale kvůli Marilyn by snad mohli ne? Nakonec mě ale zachránila kamarádka z Prahy, se kterou se vídáme jen jednou do roka a to vždy touhle dobou. 
Je to pěkná ostuda! Bydlí v Praze, kolem těch plakátů chodí každej den a když přijedu, tak se zeptá: Na co že to vůbec jdem? Tady je nějaká výstava?
Odčinila to tím, že mě vzala do skvělý kavárny na Krvavej rybník a odvedla mě do Manga, abych si mohla koupit gatě. Takže já jí uplně nejvíc děkuju, jak je to jde, že si na mě udělala čas!

K výstavě. Bylo to skvělý :) Závidím Marilyn všechny ty krásný šaty a ten její ksichtíček! Byly tam i její lodičky. Co mě překvapilo, všechny byly úplně stejné, akorát měly každé jinou barvu.
Takže já si jdu stáhnout Někdo to rád horké a vy užívejte zbytek prázdnin a určitě se tam zajeďte podívat ;)

- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat