čtvrtek 1. srpna 2013

Letní New In!

Za to jak jsem hodně pracovala, jsem si řekla, že potřebuju zase jednou vyrazit na nákupy. Vzala jsem bratra. V prvním obchodním domě byl dost zklamaný, vláčel se z jednoho obchodu do druhého, když se mu něco líbilo, tak neměli jeho velikost. Ani mně nic nepadlo do oka. Zašli jsme si teda spravit chuť do Hadogu. Opět jsem se parádně nadlábla! Houston Hotdog doporučuji! Bratra nejvíce nadchla houpací síť.
Pak jsme pokračovali v nákupech. Bratr si v HM koupil šotrky a košili. Je dost problém pro něj něco vybrat, v dětským je mu všechno malý a v dospělým velký. V Deichmannu jsem mu vybrala žabky, protože chodí pořád jen v botaskách. V dalším obchodě jsem pak našla mohem hezčí, levnější a Lacoste! No byla jsem pěkně naštvaná!
Zašla jsem do Tally a probudila se ve mně dávná láska! Vybrala jsem si asi 10 věcí, z čehož jsem si koupila nakonec 5. Legíny jsem nefotila, nic extra na nich neni. Mám z toho nákupu fakt radost, všechno stálo 79,- a sukně 99,-. Našla jsem boží boty. Za 149,-! Velikost bohužel jen 36 a 38. Než jsem se vrátila, že se prostě nacpu do těch 36, někdo mi je vzal!


No a vrcholem nákupu jsou zase boty! 80% sleva! No nech je tam. Už těch je miluju, plyšáčky moje. Bohužel na polici už pro ně není místo :(

- Daniela

Žádné komentáře:

Okomentovat