pondělí 26. srpna 2013

Chorvatsko - Go to the beach!

Příjezd byl tak perfektně vymyšlený, že nás přivezli v 5 ráno k hotelu a do pokoje nás pustili až po obědě. Asi před půlnocí jsem se o přestávce na pumpě ptala řidiče, kdy dorazíme a co tam tedy o té nekřesťanské ranní hodiny budeme dělat. Prý máme dýchat jód. Tak jsme asi od šesti seděli na pláži, fotili zatím liduprázdné moře a jak říkal pan řidič, dýchali jsme jód.
Na fotkách můžete vidět jedny z našich outfitů, v kterých jsme chodily na pláž. Adéla má šaty z HM, které jsou tak velikost milion XL a dají se využít i jako pyžamo, jinak jsou celkem k ničemu. Byly ve výprodeji za 30 Kč, tak jsme je vzaly. Já mám triko z Tally, taky ze slev a nic zvláštního na něm není.
- Daniela



What is in Adéla's beach bag?
No a protože jsme se nudily a dýchání jódu nás na moc dlouho nezaměstnalo, můžu Vám poreferovat, co jsem nosila na pláž. Pití je základ a jelikož jsem kvůli těm Mattonkám nemohla ani unést kufr, musela jsem pít, pít, pít. Plavky a ručník jsou asi taky samozřejmostí na pláž, že jo. Peněženka, protože na zmrzlinu je chuť vždycky, brýle (NewYorker), které jsou ze slev, opalovací krém. Chuťky na Haribo máme vždy a všude, proto nesmí chybět. Taška je taky ze slevy (NewYorker). No a o čtivu a o tom, co jsme přečetly, na to si počkejte :)


- Adéla

Žádné komentáře:

Okomentovat