úterý 27. srpna 2013

Za Warholem na Hlubokou!

Moje milá mamička mě dneska vzala na výstavu Andyho Warhola na Hlubokou. Určitě se tam jeďte podívat, stojí to za to. Maji tam ten slavnej banán, je tam spousta Marylin a za celkem dobrou cenu. Můžete si tam nechat natisknout tričko a dokonce si ho i vybarvit. Já, fanynka Marylin, jsem si ho samozřejmě natiskla a až budu mít zrovna náladu, vyfotim se v něm a dám to na instagram, takže jestli ho chcete vidět, tak si mě najděte pod ladyell007. Pokud mi ho budete závidět, dojeďte si pro něj do Alšovy galerie na Hlubokou, jsou tam do konce zaří :)
V nejbližší době se tu objeví i příspěvek z výstavy Marylin v Praze.





- Daniela

1 komentář:

  1. Miluju Warhola! škosa, že to mám tak daleko :(

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat na můj blog, kde právě probíhá giveaway na téma back to school :) Budu ráda, když se zúčastníš!

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat