úterý 6. srpna 2013

Z deníku velké pracovnice...

Přijdete do práce a směje se na vás obří hromada nádobí. Myčka totiž odešla do věčných lovišť, jak se vyjádřil šéf. Nálada na pracovišti je na bodu mrazu. Všichni litují rozbitou myčku, ale že by někdo šetřil nádobím? To ne. Tak teda myju celé dopoledne všechno nádobí v ruce, pak přijde opravář, něco v ní vymění a jupí jou! Myčka myje! Takový radosti, to se tam často nevidí. Nálada se zlepšila o 100%. Hodinu myjeme a najednou myčka začne vydávat dost divné zvuky, párkrát šplouchla a domyla. Opravář je tedy znovu na cestě. Člověk by řek, že tý myčce rozumí, ale opak je pravdou. Vůbec na ní nebyl něžný, a tak nám vytopil půlku kuchyně. Pak se v tom chvíli šťoural a nakonec povídá: Ta myčka je rozbitá! Ha! No kdo by to byl řek! A já myslela, že se tý myčce prostě nechce!
Za chvíli dorazil další opravář. Nejdou nám zavřít dvířka od trouby.
(Na fotce můžete vidět mé království, když zrovna není moc nádobí - když ho je tak 3x víc, jak ho běžně bývá, pak se nestíhám ani podrbat, natož fotit)

Babička mě poprosila, abych jí přinesla z práce zbytky pro prasata. My ale přece žádný prasata nemáme!


Následovalo 3-hodinové rande s makrelama. Občas se mi povedlo svléknout makrelu na jeden zátah! To už je co říct. Trochu jsem studovala jejich anatomii a zjistila jsem, že v puse maj dost ošklivý věci. Vypadá to jako podhoubí muchomůrky. Díky bohu, že mám v puse jen zuby, pak tu bimbací věc a pak už tam radši není nic vidět.

Vždycky když odcházím z práce, dostávám peníze. Moje velmi oblíbená servírka mi dala o 10 korun míň! Asi mě má ráda stejně jako já ji.

Babička mi jela ukázat ty prasata a jsou dost hustý! Takový malý, tlustý a černý. A pěkně chrochtaj. Jsou to ale pěkný svině. Pokousali se u koryta.
Určitě znáte to, jak se říká, že to drží jak prase kost. Vždycky jsem myslela, že to znamená, že to jako držet vůbec neumí! Ale ty prasátka jí drží uplně krásně a dokonce ty kosti i jí!

Jo a rozbila jsem 3 talíře!

Jo a ještě jsem si vzpomněla, jaký je náš kuchař frajer! Nosí kalhoty s kohoutí stopou !do práce! Btw. Vůbec nechápu, proč se tomu vzoru říká kohoutí stopa. Žádný kohoutí stopy v tom nevidim.

Žádné komentáře:

Okomentovat